keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Mihin katosivat kesäpäivät?

Kuva: weheartit.com

Huh huh, onpahan vierähtänyt tovi jos toinenkin viime postauksesta. Balettitunneilla olen käynyt kerran viikossa, mutta kesätyöt ja ylipäänsä täyteen ahdettu kesä on veroittanut bloggausta. Lupaan kuitenkin, että syksyn saavuttua ja töiden loputtua palaan takaisin säännölliseen viikottaiseen bloggaukseen. :)

Kesätunnit alkaa olla lopuillaan, koululaisilla alkaa pulpetin ääreen paluu jo häämöttää 2,5 viikon kuluttua, joten kesätuntejakaan minulla ei ole tämän illan jälkeen kuin kaksi. Ensi syksyn tunnit sain varattua suuren tuskailun jälkeen, sillä oman ihanan balettiryhmäni sovittaminen lukujärjestykseeni ei ollut ihan helppoa. Onneksi ainakin tällä hetkellä näyttäisi siltä, että onnistuin suorituksessa joten kuten ja töiden loputtua (Kuukausi syystuntien alkamisesta) voin palata takaisin omaan ryhmääni. Sen ajan on vain korvattava tunteja muissa ryhmissä. Varasin muuten syksyksi kaksi viikkotuntia, joten olen ihan älyttömän innoissani, kun vihdoinkin voin käydä useammalla tunnilla! Tunneista kerron lisää sitten syksymmällä, sillä minulla on (toivottavasti) jotain muutakin jännää kerrottavaa niihin liittyen.

Kesätunneista vielä sen verran, että olen todella onnellinen siitä, että tunneilla oli vaihtuvat opettajat. Baletissa on tosi tärkeää löytää nimenomaan itselleen sopiva opettaja, ja oli hyvin lähellä, etten varannut tunteja opettajalle, joka ei sitten lopulta ollutkaan yhtään minun tyylinen. Meillä tunnit menevät tosi nopeasti täyteen, joten vaihtaminen ei olisi välttämättä enää siinä vaiheessa ollutkaan kovin yksinkertaista. Onneksi hän sattui pitämään pari kesätuntia, joten siinä ehti hyvin saada käsityksen siitä, toimiiko kemiat vai ei. Varmasti muuten erittäin mukava ja hyvä ope, mutta ei vain nappivalinta minulle. :)

Vaikka kesäloma alkaakin olla lopuillaan, niin näyttäisi siltä, että varsinaiset kesäkelit on vasta alkamassa. Toivottavasti tiedossa on oikea intiaanisyksy ja lämpimistä keleistä päästään nauttimaan pitkälle syyskuuhun! Ihanaa ja aurinkoista loppulomaa kaikille sekä kepeitä askeleita tanssitunneille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti